از نهضت عاشورا تبعیت می‌کنیم و هرگز ذلت را نمی‌پذیریم

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 01:06
یاسوج-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما از نهضت عاشورا تبعیت می‌کنیم و هرگز ذلت را نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردم داغدار یاسوج گفت: دشمنان‌ امسال جنگ‌هایی علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی آغاز کرد، گرچه در جنگ اول تعدادی از دانشمندان، فرماندهان و مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند اما دستاورد بزرگ انسجام و وحدت ملی را برای مردم به همراه داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جنگ دوم مراتب سخت‌تر بود و در شرایطی که قشری از جامعه مطالبه قانونی و به حقی داشتند، دشمن سربازان خود را مسلحانه وارد کشور کرد و با استفاده از ابراز رسانه علیه نظام اسلامی توطئه راه انداخت.

وی با بیان اینکه امروز رسانه کارکرد امنیتی پیدا کرده است و امنیت ملی ما سخت تاثیر قدرت رسانه است، گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ تلاش دارد ذهن، باور و اندیشیده مردم را هدف قرار دهد و شک و تردید و اختلاف و ناامیدی بین دولت و ملت ایجاد کند.

محمدی ادامه داد: در حادثه سوم دشمن در یک جنگ ترکیبی، ادراکی و شناختی با تمام ظرفیت به جنگ انقلاب اسلامی آمده و با تحریم اقتصادی، ابزار دیپلماسی، ابزار فناوری، رسانه و ابزار نظامی به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

وی با اشاره به شهادت مقام معظم رهبری در جنگ سوم و وظیفه مردم پس از شهادت رهبری گفت: طبق آیه های قرآن حضور در صحنه و میدان و تبعیت از راه امام و شهیدان وظیفه همه مردم است و باید در حوزه سخت‌افزاری که حوزه نظامی و حوزه نرم افزاری که علم و دانش است خود را مجهز کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار دشمن شناسی را از دیگر وظایف مردم پس از شهادت رهبری دانست و ادامه داد: دشمن ۴۷ سال در ابعاد مختلف تنها به این دلیل که ما خواهان استقلال هستیم و او توان پذیرش این استقلال را ندارد جنگ راه انداخت، لذا از تمام ظرفیت برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی افزود: ما از نهضت عاشورا تبعیت می‌کنیم و هرگز ذلت را نمی‌پذیریم.

محمدی با بیان اینکه تاریخ شیعه با خون شروع شده است، بیان کرد: توجه و پذیرش وحدانیت خداوند از دیگر فرهنگی است که ما از آن تبعیت می کنیم و همین موضوع عامل دشمنی دشمنان نظام و انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: درست است که در طول چهار دهه سختی‌های زیادی تحمل کردیم اما تحقیر نشدیم و در برابر دشمن سر خم نکردیم و درسی است که از حادثه عاشورا گرفتیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.