حمله سایبری به زیرساخت سوخت‌رسانی در سرزمین‌های اشغالی

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 21:28
گروه هکری «جبهه پشتیبان سایبری» از حمله بزرگ‌ترین شرکت‌های سوخت‌رسان در سرزمین‌های اشغالی و وابسته به وزارت دفاع اسرائیل، خبر داد.

به گزارش مشرق، گروه هکری «جبهه پشتیبان سایبری» از حمله به شرکت HLD، از بزرگ‌ترین شرکت‌های سوخت‌رسان در سرزمین‌های اشغالی و وابسته به وزارت دفاع اسرائیل، خبر داد.

اقدامی که به توقف چرخه انتقال سوخت در بخش قابل‌توجهی از جایگاه‌ها انجامیده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این شرکت علاوه بر تأمین سوخت گسترده داخلی، در پشتیبانی لجستیکی برخی واحدهای نظامی و ناوهای آمریکایی نیز نقش داشته است.

همچنین اسنادی درباره مراکز راهبردی ذخیره سوخت و فهرستی از اهداف حساس منتشر شده که می‌تواند پیامدهای امنیتی قابل‌توجهی در پی داشته باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.