به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب پنجشنبه در بازدید از زندان مرکزی گرمسار با اشاره به اینکه این زندان ساعاتی پیش دچار حریق شد، ابراز داشت: با حضور به موقع عوامل امدادی به سرعت آتش مهار شده است.
وی با اشاره به اینکه حریق به صورت سهوی ایجاد شده است، افزود: علت اصلی وقوع آن در دست بررسی عوامل آتش نشانی گرمسار است.
فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه هیچ آسیب و مشکلی متوجه زندانیان نشده است، اضافه کرد: حال همه زندانیان در بند خوب و مساعد گزارش شده و همه در سلامت کامل هستند.
همتی تاکید کرد: از همه هموطنان درخواست داریم در شرایط جنگی اخبار را از مبادی رسمی دریافت و از دست زدن به هر گونه شایعات به طور جد پرهیز کنند.












