زندانیان گرمسار در سلامت کامل؛ علت وقوع حریق در دست بررسی است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 20:21
گرمسار- فرماندار گرمسار از سلامت همه زندانیان دربند در پی وقوع حریق سهوی در این شهر خبر داد و گفت: علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب پنجشنبه در بازدید از زندان مرکزی گرمسار با اشاره به اینکه این زندان ساعاتی پیش دچار حریق شد، ابراز داشت: با حضور به موقع عوامل امدادی به سرعت آتش مهار شده است.

وی با اشاره به اینکه حریق به صورت سهوی ایجاد شده است، افزود: علت اصلی وقوع آن در دست بررسی عوامل آتش نشانی گرمسار است.

فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه هیچ آسیب و مشکلی متوجه زندانیان نشده است، اضافه کرد: حال همه زندانیان در بند خوب و مساعد گزارش شده و همه در سلامت کامل هستند.

همتی تاکید کرد: از همه هموطنان درخواست داریم در شرایط جنگی اخبار را از مبادی رسمی دریافت و از دست زدن به هر گونه شایعات به طور جد پرهیز کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.