واکنش شهرنوش پارسی‌پور به حمله به ایران: بسیار مخالف این حمله هستم

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:51
شهرنوش پارسی‌پور در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران می‌گوید: بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج می‌برم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته می‌شوند.

شهرنوش پارسی‌پور در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران می‌گوید: بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج می‌برم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، شهرنوش پارسی‌پور، نویسنده و مترجم ساکن آمریکا که از مخالفان جمهوری اسلامی ایران است، با انتشار  ویدئویی در صفحه مجازی خود در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران می‌گوید:

«سلام بر شما.

آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند. چطور می‌شود با حمله دو کشور به کشور دیگر مردم آزاد شوند؟

من بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج می‌برم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته می‌شوند؛ در خیابان‌ها، در زیر باران موشک‌ها و تمام گرفتاری‌هایی که پیش آمده است.

 به راستی باورم ندارم این مسئله برای ایران کمک بزرگی باشد. به سهم خودم تأسفم را از این حمله اعلام می‌کنم و جداً از کشورهای آمریکا و اسرائیل می‌خواهم که دست از سر کشور ایران بردارند. آن‌ها نمی‌توانند آزادی را به ایران بدهند. آزادی را مردم ایران، خودشان به دست می‌آورند.

شب و روز بر شما خوش باد.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.