واکنش وزارت خارجه به تبادل پیام محرمانه بین ایران و آمریکا

نامه نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:26
تخت روانچی گفت: ما هیچ پیامی از آمریکا دریافت نکرده و حتی هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم.این جنگ به ما تحمیل شده و ما حق دفاع از خود را داریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تخت روانچی: هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم.

به نقل از جماران،  معاون وزیر خارجه در گفتگو با شبکه «ام اس نو» آمریکا:  پیام ما به دنیا این است که در حال دفاع از خودمان هستیم. ما سخت می‌کوشیم تا از مردم خود دفاع کنیم. این جنگ به ما تحمیل شده و ما حق دفاع از خود را داریم.

این جنگ تجاوزکارانه انتخاب ما نبوده و این جنگ به انتخاب آمریکا و رژیم اسرائیل صورت گرفته است.

آن‌ها فکر می‌کردند که طی چند روز می‌توانند جنگ را تمام کنند اما به سختی اشتباه کردند. ما از جامعه خود در حال محافظت هستیم، جامعه‌ای که به شدت و غیرانسانی مورد حمله قرار گرفته است. حتی کودکان مدرسه‌ای توسط آمریکا و رژیم اسرائیل مورد هدف قرار گرفته شده‌اند.

حتی نیروهای امدادی و بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار دادند و کاری که ما در حال انجام آن هستیم دفاع مشروع است.

ما هیچ پیامی از آمریکا دریافت نکرده و حتی هیچ پیامی به آمریکا ارسال نکرده‌ایم، زیرا ما در حال دفاع از خود هستیم و تنها بر دفاع تمرکز داریم. بنابراین ما هیچ پیامی نفرستادیم و حتی هیچ پیامی هم از طرف آمریکا و هرکس دیگری دریافت نکرده‌ایم.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.