تحت‌پوشش بهزیستی برای ۳ ماه شارژ شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:21
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: کالابرگ مراکز تحت پوشش این سازمان برای سه ماه آینده شارژ شده و امکان خرید از ماه بهمن برای ذینفعان و افراد تحت پوشش فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار جامعه مهر فاطمه عباسی گفت: شارژ کالابرگ در شرایط فعلی ضمن رفع برخی کمبودها و تامین بخشی از نیاز خانوارهای مددجو، موجب آرامش فکری و آسایش افراد در شرایط فعلی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای شیوه نامه های مدیریت بحران در سطح سازمان، اظهار کرد: تا پایان روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند و در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای شرایط حساس، هزار و ۳۵۸ نفر از افراد تحت پوشش در مراکز نگهداری سازمان، ترخیص شده‌اند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: همچنین از مجموع ۲۴ مرکز و مجموعه سازمان بهزیستی در مناطق حساس، ۱۷ مرکز آن به دیگر مناطق و نقاط امن منتقل شده و کار انتقال هفت مرکز دیگر نیز درحال انجام است.

به گفته عباسی، در مجموع ۴۲۹ نفر در این ۲۴ مرکز سازمان بهزیستی نگهداری می‌شدند که همه این افراد نیز در راستای اجرای شیوه های نامه های مدیریت بحران، به دیگر مراکز مستقر در مناطق امن منتقل شده اند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی تصریح کرد: این اقدامات بخشی از اجرای شیوه‌نامه مدیریت بحران‌های حاد است که بر پیشگیری، آمادگی، پاسخ سریع و بازتوانی پس از بحران تمرکز دارد.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این سند، حفظ جان، سلامت جسمی و روانی و کرامت انسانی کودکان، نوجوانان و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر تحت پوشش مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.