آیت الله فیاضی: رهبری به ناخدایی حفیظ و امین سپرده می شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 09:11
بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت شهادت رهبر انقلاب‌ گفت: رهبری به ناخدایی حفیظ و امین سپرده می شود.

به گزارش خبرگزاری‌مهر آیت الله غلام رضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت رهبر را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت عزتمندانه و مظلومانه مقتدای امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای سلام الله علیه به دست خبیث ترین و جنایتکارترین موجودات عالم یعنی شیطان بزرگ و سگ هار آن، اسرائیل خونخوار را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و ملت قهرمان ایران و امت بزرگ اسلامی تسلیت و تبریک عرض میکنم.

امروز صحنه تقابل جبهه حق و باطل است.

لحظات سرنوشت ساز رسیده است، که برای هردو طرف، جنگ بود و نبود است. و ملت ولایتمدار ایران با حضور حماسی خود و درک این موقعیت خطیر ، علیرغم قلب داغدار و آکنده از خشم برگی عظیم بر افتخارات خود افزوده است و خون امام شهیدمان ملت‌های منطقه را به حرکت درآورده است.
انشاءالله این حضور آگاهانه و غیرتمندانه تا تثبیت شرایط کنونی و ندامت و به خاک مذلت نشاندن دشمن متجاوز ادامه یابد.

به فضل الهی نمایندگان ملت در مجلس خبرگان رهبری نیز با عنایت الهی و هدایت ولایی ولی غایب ناظر، امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ، رسالت تاریخی خود را به بهترین شکل انجام خواهند داد و این کشتی عظیم را به ناخدایی حفیظ و امین وبهره مند از قوت و تدبیر و اراده خواهند سپرد.

ولینصرنّ الله من ینصره

غلامرضا فیاضی

نماینده مردم شریف استان خراسان شمالی در خبرگان رهبری

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.