تاج: دورنمای خوبی برای حضور ایران در جام جهانی نمی‌بینم

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 02:27
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به حضور تیم ملی ایران در جام‌جهانی گفت: دورنمای خوبی از این روند نمی‌بینم، اما باید دید در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

تاج: دورنمای خوبی برای حضور ایران در جام جهانی نمی‌بینم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج چهارشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص وضعیت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی اظهار داشت: تیم ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی انتخاب شده که این روند به بهترین شکل ممکن میسر شد. ما به عنوان نخستین تیم انتخاب شدیم و این حضور دعوتی نبوده است.

وی ادامه داد: این مسابقات در جایی برگزار می‌شود که یک طرف آن آمریکاست که خصم کینه‌جوست. این مسابقات بزرگترین رویداد فوتبال جهان است و باید دید در آینده چه خواهد شد، من دورنمای خوبی نمی‌بینم و باید دید در ادامه روند به چه صورتی پیش می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی نیز گفت: ۲ بازی دوستانه در ماه مارس پیش‌بینی کرده بودیم که تمامی کار‌های آن هم انجام شده بود. بازی با کاستاریکا و نیجریه؛ اما با توجه به اتفاقات اخیر این دیدار‌ها برگزار نخواهد شد. البته تمام بازی‌های منطقه خاورمیانه در حال لغو شدن است و بازی عراق در پلی‌آف هم به مکزیک منتقل شده است.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۶ آمریکا در گروه G با تیم‌های نیوزلند، بلژیک و مصر همگروه است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.