سرنگونی پهپاد «هرمس» در جهرم فارس

تابناک چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 21:53
سخنگوی سپاه فارس از انهدام یک فروند پهپاد «هرمس» آمریکایی - صهیونی در شهرستان جهرم این استان خبر داد.

به گزارش تابنک، جلال یارمحمدی شامگاه چهارشنبه ۱۳ اسفند به خبرنگاران اعلام کرد: نیروهای پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان جهرم، موفق شدند یک فروند پهپاد نظامی «هرمس» رژیم متخاصم صهیونی را که برای انجام عملیات تروریستی وارد آسمان این منطقه شده بود، شناسایی و با شلیک دقیق منهدم کنند.

گفتنی است، طی روزهای اخیر و بعد از تجاوز جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی، نیروهای مسلح کشورمان موفق به سرنگونی چندین فروند پهپاد هرمس در نقاط مختلف شدند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.