انهدام ۶ پهپاد متجاوز و حملات پهپادی ارتش به اراضی اشغالی

تابناک چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 21:24
ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد طی ساعات گذشته ۶ فروند پهپاد متجاوز دشمن، غالباً از نوع هرمس در مناطق اصفهان، کردستان و تهران توسط سامانه‌های بومیِ نیروهای زمینی، پدافند و فرماندهی انتظامی، در قالب شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور منهدم شدند. 

به گزارش تابناک، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۱۱ خود آورده است:

طی ساعات گذشته ۶ فروند پهپاد متجاوز دشمن، غالباً از نوع هرمس در مناطق اصفهان، کردستان و تهران توسط سامانه‌های بومیِ نیروهای زمینی، پدافند و فرماندهی انتظامی، در قالب شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور منهدم شدند. 

طی روز جاری حملات پهپادی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مناطق مختلف کشور، پایگاه‌های آمریکا در کویت، بحرین و اهداف تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.