بازدید میدانی وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن تهران

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 16:31
فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه آهن تهران از نزدیک در جریان تردد مسافران و نقل و انتقال آنان قرار گرفت.

بازدید میدانی وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما وزیر راه و شهرسازی با حضور در واگن‌های در حال مسافرگیری علاوه بر گفت‌وگو با مسافران ریلی از افزایش ظرفیت واگن‌ها و صندلی مسافران خبر داد و اطمینان داد که با کمی صبوری، مشکلات موجود برای جابه‌جایی مسافران مرتفع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن عرض خدا قوت به کارکنان پرتلاش این وزارتخانه؛ آنان را به صبوری و آرامش بیشتر در مواجهه با مسافران مضطرب در شرایط جنگی دعوت کرد و گفت: دولت در گذر از این روزها، در کنار مردم است و باید در نحوه خدمت رسانی به آنان، حس همراهی و همدلی را منتقل کند.

وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه‌آهن تهران خطاب به مدیر عامل شرکت راه آهن برای تسهیل فروش بلیت قطار و همچنین تسهیل سفر مردم، دستورات لازم را صادر کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.