سامانه حقوق و مزایا زودتر از گذشته باز شد / مهلت ۳روزه دستگاه‌های اجرایی برای بارگذاری اطلاعات

رکنا چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:53
رکنا: سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی از ۱۲ اسفند‌ماه، به مدت ۳ روز فرصت دارند تا اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان خود را در این سامانه بارگذاری و تکمیل کنند.
سامانه حقوق و مزایا زودتر از گذشته باز شد / مهلت ۳روزه دستگاه‌های اجرایی برای بارگذاری اطلاعات

به گزارش رکنا، بنا بر این گزارش روند پس از ثبت اطلاعات، همانند ماه‌های پیشین خواهد بود. به این ترتیب، پس از تایید اطلاعات توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، داده‌های تأییدشده به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود و پس از انجام فرایند در آن سازمان در نهایت اطلاعات به خزانه‌داری کل کشور برای پرداخت‌، داده خواهد شد.

این اقدام در جهت تسریع فرآیند پرداخت حقوق کارکنان دولت انجام شده است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.