عیادت فرماندار پاوه از مجروحان حمله موشکی در بیمارستان قدس

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:36
کرمانشاه - فرماندار پاوه به همراه معاونان سیاسی و برنامه‌ریزی این شهرستان با حضور در بیمارستان قدس پاوه، از مجروحان حمله موشکی روز گذشته عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد الماسی فرماندار پاوه به همراه یونس جهانبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و روح‌الله رادپوش معاون برنامه‌ریزی، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور در بیمارستان قدس از شهروندان مجروح در حمله موشکی روز گذشته عیادت کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت درمانی آنان قرار گرفتند.

این دیدار با هدف بررسی وضعیت جسمانی آسیب‌دیدگان و ارزیابی روند ارائه خدمات درمانی انجام شد. فرماندار پاوه و هیئت همراه با حضور بر بالین مجروحان، ضمن گفت‌وگو با آنان و کادر درمان، روند درمان و خدمات پزشکی ارائه‌شده را مورد بررسی قرار دادند.

فرزاد الماسی در این بازدید بر لزوم تداوم ارائه بهترین خدمات درمانی به مجروحان تأکید کرد و از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان قدس قدردانی به عمل آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.