دستگیری مزدوران مسلح آمریکایی-صهیونی در تهران | وزارت اطلاعات خبر داد

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 14:15
وزارت اطلاعات از انهدام یک هسته مزدوران مسلح دشمن آمریکایی - صهیونی در تهران خبر دارد.‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، وزارت اطلاعات اعلام کرد که به دنبال دریافت اطلاعات مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی-عملیاتی ، یک هسته تروریستی از مزدوران دشمن آمریکایی صهیونی که در حال برنامه ریزی برای اجرای دستور اربابان متجاوز خود در تهران بودند شناسایی و عوامل آن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند. ‌

از این مزدوران تروریست ، ۱۱ سلاح جنگی کلاشینکوف به همراه مقادیر زیادی فشنگ و ابزار جنگ شهری، مبالغی ارزهای خارجی (یورو و دلار) و یک دستگاه استارلینک کشف شد. ‌


سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با تأکید مجدد بر عهد خود با امام شهید حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای مظلوم اخیر علی الخصوص کودکان مظلوم و بی گناه میناب ، اعلام می دارد برخورد قاطعانه با این معدود مزدوران داخلی که در راستای نقشه شیطانی دشمن آمریکایی- صهیونی برای ناامن سازی میهن اسلامی ، وظیفه «سرباز اسرائیلی» را انجام می دهند، با قاطعیت و صلابت ادامه خواهد یافت. ‌
همچنین از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، تقاضا دارد همچون گذشته، اطلاعات خود در خصوص موارد مشکوک را به شماره تلفن‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ یا درگاه ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های ایرانی (ایتا، بله و روبیکا) ارسال کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.