آغاز فعالیت مدرسه تلویزیونی از امروز

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:56
فعالیت امروز مدرسه تلویزیونی محدود است.

مدیر شبکه آموزش از آغاز فعالیت محدود مدرسه تلویزیونی از امروز خبر داد و گفت این برنامه‌ از روز شنبه به‌صورت کامل روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، پارسانیا با با بیان اینکه امروز برای پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول برنامه‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت برنامه‌ با ارائه ۵ درس انجام می‌شود؛ دو درس ابتدایی و سه درس متوسطه که هر کدام در دو نوبت پخش می شود. نوبت اول از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و یک نوبت نیز بازپخش آن است. پایه‌های متوسطه نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ است که یک نوبت نیز بعد از اذان بازپخش می‌شود.

مدیر شبکه آموزش در این باره که در مدرسه تلویزیونی ارتباط گیری دانش‌آموز با معلم وجود ندارد و یک سویه است گفت: «مدرسه تلویزیون کانالی را در شاد دارد که قسمت‌هایی از دروس ارائه می‌شود. همچنین سامانه ارتباطی پیش‌بینی شده که از طریق شاد، بچه‌ها می‌توانند نظرات خود را اعلام، نقد و پیشنهاد دهند و سوال بپرسند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.