فرماندار کنگان: خدمت‌رسانی مستمر به مردم با جدیت ادامه دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:17
بوشهر- فرماندار کنگان گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند تا در روند خدمت‌رسانی به مردم، کوچکترین خللی ایجاد نشود.

غلامحسین زیبا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش دولت در حمایت از مردم در شرایط دفاع مقدس، اظهار کرد: دولت با قوت پای کار دفاع مقدس است و تمام تلاش خود را می‌کند تا نیازهای مردم در هر شرایطی تامین شود.

وی با اشاره به آماده‌بودن دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در شهرستان، گفت: تمامی نهادهای مرتبط در آماده‌باش کامل هستند تا در روند خدمت‌رسانی به مردم، کوچکترین خللی ایجاد نشود.

فرماندار کنگان همچنین افزود: کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم به میزان کافی تامین و ذخیره شده است و برای رفع کمبودهای احتمالی، بازار به‌صورت مستمر پایش می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدامات نشان‌دهنده تلاش جدی مسئولان برای حفظ امنیت غذایی و خدماتی مردم در تمامی شرایط است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.