مشاهده یک قلاده یوزپلنگ در پل ابریشم میامی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 08:33
میامی- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ در پل ابریشم میامی خبر داد.

سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر از رؤیت مجدد یوز آسیایی در منطقه یوزکنام پل ابریشم خبرداد و افزود: یک قلاده یوزپلنگ آسیایی بار دیگر توسط نیروهای محیط‌بانی در منطقه یوزکنام پل ابریشم، واقع در محدوده حفاظتی مشارکتی عباس‌آباد، رؤیت و مستندسازی شد.

وی بیان کرد: محیط بانان در حین گشت و کنترل این منطقه، موفق به رویت و تصویربرداری از این فرد یوزپلنگ آسیایی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان همچنین بیان کرد: این مشاهدات خبر خوبی برای سلامتی و ازدیاد نسل این گونه ارزشمند در توران شاهرود است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.