صدور احکام جدید ارتقاء رتبه بیش از ۱۸۵ هزار معلم؛ پرداخت با حقوق اسفند

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16
بر اساس این اطلاعیه، پرونده درخواست مشمولین مستمرا توسط مراجع ارزیابی و اعضای هیات ممیزه های شهرستانی، استانی و مرکزی در حال رسیدگی است و احکام کارگزینی آنان، در صورت ارتقاء صادر و از فروردین ماه ۱۴۰۵ در مسیر پرداخت قرار می گیرد.

دبیرخانه هیأت ممیزه مرکزی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان صدور احکام ارتقاء رتبه بیش از ۱۸۵ هزار نفر فراهم و پس از تأمین منابع، با حقوق اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سیدالشهدا انقلاب اسلامی، مرجع عالیقدر جهان اسلام، رهبر آزادمردان و پیشوای زاهدان، حضرت امام خامنه ای به دست شقی ترین دشمن اسلام، به آگاهی میرساند با همت و تلاش همه مراجع ارزیابی، به خصوص پیگیری‌های مستمر مقام عالی وزارت، پس از بررسی درخواست همکارانی که به موقع مدارک و مستندات خود را بارگذاری کرده بودند، امکان صدور احکام ارتقاء رتبه بیش از ۱۸۵ هزار نفر فراهم شده و به فضل الهی، پس از تأمین منابع، با حقوق اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، پرونده درخواست مشمولین مستمرا توسط مراجع ارزیابی و اعضای هیات ممیزه های شهرستانی، استانی و مرکزی در حال رسیدگی است و احکام کارگزینی آنان، در صورت ارتقاء صادر و از فروردین ماه ۱۴۰۵ در مسیر پرداخت قرار می گیرد.

این اطلاعیه می افزاید: دستورالعمل رسیدگی به اعتراضات مشمولان، در حال آماده سازی و ابلاغ است و بر اساس آن، کارنامه های همکاران قابل مشاهده و سامانه ثبت اعتراض در دسترس قرار می گیرد. اطمینان داشته باشید همه ظرفیت ها برای رسیدگی به پرونده ها بسیج شده و از تمامی فرصتها برای خدمت به معلمان استفاده می شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.