خروج زمینی اوسمار و بازیکنان خارجی پرسپولیس از ایران

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
اعضای خارجی باشگاه پرسپولیس شامل کادر فنی و بازیکنان، در پی تعطیلی لیگ برتر و شرایط جاری، به‌صورت زمینی از مرز ترکیه خارج شدند. این اقدام پس از لغو بازی هفته بیست‌وسوم مقابل ذوب‌آهن و با هماهنگی کامل مدیریت باشگاه انجام شده است.

بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری یکی پس از دیگری، در حال ترک ایران هستند.

به گزارش طرفداری، به‌دلیل حملات اسرائیل و آمریکا به ایران و همچنین پاسخ سپاه ایران به این حملات و درواقع جنگ جاری در کشور، بازیکنان خارجی بسیاری از تیم‌های ایران، کشور را ترک کردند.

پیش‌تر از خروج بازیکنان استقلال از ایران گفتیم، همچنین به خارجی‌های سپاهان و خروج آنها نیز پرداختیم، درباره احتمال خروج پرسپولیسی‌ها نیز مقدماً خبری زدیم، از بازگشت بازیکنان غیرایرانی تراکتور به کشورشان هم نوشته بودیم.

به نقل از آنا با توجه به اتفاقات پیش آمده در کشورمان و در پی تعطیلی لیگ برتر فوتبال تا زمان نامشخص اوسمار و سایر اعضای خارجی پرسپولیس اعم از مربیان و بازیکنان این تیم با هماهنگی باشگاه پرسپولیس به صورت زمینی از مرز ترکیه از ایران خارج شدند. 

تیم پرسپولیس قرار بود از هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به میدان برود که این بازی به دلیل جنگ آمریکا علیه ایران لغو شد. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.