پزشکیان: اشک برای امام حسین بدون عمل کافی نیست

فرارو پنج شنبه 04 تیر 1405 - 21:19
رئیس‌جمهور گفت نمی‌توان هم‌زمان عزادار امام حسین(ع) بود و نسبت به فقر و ظلم در جامعه بی‌تفاوت ماند.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور امروز پنجشنبه در حاشیه اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد امام حسین شهر سهند اظهار کرد: شهادت امام حسین(ع) و خون پاک شهدای کربلا جریانی را در تاریخ رقم زد که روز به روز ذهن‌ های خفته را بیدار کرده و انسان‌ های مظلوم را در برابر ظلم و ستم به ایستادگی فراخوانده است.

به گزارش فرارو، رئیس‌ جمهور گفت: نمی‌شود برای امام حسین (ع) اشک بریزیم اما در جامعه شاهد ظلم، بی‌عدالتی، فقر و گرسنگی باشیم و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت بمانیم.  برای ما که خود را عاشق این راه می‌دانیم، مسئولیت بزرگی بر عهده مان قرار گرفته است. راه امام، راه عزت، سربلندی و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است و این مسیر باید در عمل نشان داده شود؛ صرف گفتار و شعار کافی نیست.

رئیس جمهور افزود : رهروان امام حسین(ع) آزادگان و از جان‌ گذشتگانی هستند که در مسیر حق حرکت می‌کنند و در این راه همواره می‌توان جلوه‌ های علم، خلاقیت، توانمندی و عشق را مشاهده کرد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: باید عدالت، حق‌ طلبی و عمل به کتاب خدا را در رفتار و عملکرد خود نشان دهیم، نه اینکه تنها به بیان و سخن گفتن بسنده کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: کشور امام حسینی باید کشوری برخوردار از عزت و سربلندی باشد؛ کشوری که در آن هیچ ایرانی و هیچ رهروی از راه امام حسین(ع) گرفتار فقر، گرسنگی و بی‌ عدالتی نباشد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.