سهل‌انگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 09:55
محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع حریق یک دستگاه خودروی سواری تیبا در بلوار شهید سلیمی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعت ۱۸:۳۷ روز یکشنبه، در پی اعلام وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی تیبا در بلوار شهید سلیمی، کوچه گل ابریشم ۱۰، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۱۱ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل، ضمن ایمن‌سازی محیط، عملیات مهار و اطفای حریق را انجام داده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به بررسی‌های اولیه انجام‌شده، علت وقوع این حادثه را سهل‌انگاری در هنگام تعمیر پمپ بنزین خودرو عنوان کرد و از شهروندان خواست هنگام انجام تعمیرات خودرو، نکات ایمنی را به‌طور کامل رعایت کرده و از هرگونه اقدام غیرایمن خودداری کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.