بورس امروز هم قرمز شد

عصر ایران دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:56
بورس تهران برای دومین روز پیاپی با روند نزولی همراه شد و شاخص کل بیش از ۵۳ هزار واحد افت کرد.

بورس تهران در سومین روز هفته یکبار دیگر منفی شد و شاخص کل با افت ۵۳ هزار و ۳۸۱ واحدی به پنج میلیون و ۷۲ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۶ هزار و ۷۸۸ واحدی به عدد یک میلیون و ۳۲۵ هزار واحد رسید.  

به گزارش خبرآنلاین، تعداد معاملات نیز به عدد یک میلیون و ۱۷۶ هزار فقره رسیده و ارزش معاملات بیش از ۵۷ همت ثبت شده است.  

فرابورس ایران نیز با روند نزولی روبرو شده و شاخص کل روی عدد ۳۸ هزار و ۲۱۵ واحدی ایستاد. تعداد معاملات فرابورس نیز ۵۰۱ هزار و ۴۸۹ فقره ثبت شده و به ارزش معاملات ۳۷۰۵۷۷۷ رسیده است.  

نمادهای تاثیرگذار در بورس تهران شامل فملی، فارس، شپنا، وپاسار، وبملت، نوری و پارسان است و نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس نیز شامل مارون، آریا، آریان، فزر، نیشکر، ومپنا و شرانل می‌شود.  

گفتنی است؛ بعد از رکوردشکنی ارزش معاملات و حجم بالای دادوستدها در روزهای اخیر نشان می‌دهد نقدینگی همچنان در بازار حضور دارد اما امروز و دیروز سرانجام بعد از روزها و هفته‌ها، روند بازار سرمایه معکوس شد.  

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.