نخست‌وزیر پاکستان: نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه با موفقیت به پایان رسید

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 12:48
نخست‌وزیر پاکستان گفت که نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در سخنانی درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس گفت: نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.

نخست‌وزیر پاکستان همچنین گفت: گفتگوها منجر به پیشرفت‌هایی از جمله توافق بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافقی نهایی ظرف 60 روز شده است.

شهباز شریف افزود: از تعهد واشنگتن و تهران به مشارکت سازنده قدردانی می‌کنم و از کشورهای دوست به‌خاطر حمایتشان از این فرآیند تاریخی سپاسگزاری می‌کنم. به‌ویژه از کشور برادر قطر به‌خاطر حمایت قاطع آن در فراهم کردن شرایط لازم برای آغاز این مذاکرات یاد می‌کنم.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.