ایمن‌سازی شبکه گاز لرستان با نصب ۱۶ هزار تجهیز تخصصی در بهار ۱۴۰۵

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 12:17
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از پیشبرد برنامه ایمن‌سازی شبکه و جلوگیری از نشت و هدررفت گاز با نصب ۱۶ هزار تجهیز تخصصی در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، حسین سپه‌وند، با تأکید بر اینکه صیانت از منابع انرژی و ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اولویت این شرکت است، اظهار داشت: به‌منظور رفع نقاط آسیب‌پذیر در شبکه و پیشگیری از نشت و هدررفت گاز، اجرای طرح‌های تخصصی در فصل بهار با جدیت پیگیری شد و بخشی از تعهدات سالانه شرکت به شرح زیر محقق گردید:ن

صب ۱۲ هزار «اتصال مفصلی»: (از مجموع هدف‌گذاری ۲۲ هزار موردیِ سال جاری)ن

صب ۴ هزار «کوپلینگ یکپارچه»: (از مجموع هدف‌گذاری ۸ هزار موردیِ سال جاری)

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، افزایش تاب آوری شبکه و ارتقای ضریب ایمنی است. با توجه به اهمیت پیشگیری از نشت و هدررفت گاز، اجرای مراحل باقیمانده این طرح در دستور کار است تا تعهدات سالانه شرکت به‌طور کامل محقق گردد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.