گرمسار و آرادان دوباره درگیر اعتراض به بحران آب

رکنا دوشنبه 01 تیر 1405 - 11:22
مردم و کشاورزان دو شهر گرمسار و آرادان با حضور در جاده بنه‌کوه، اعتراض خود را به کمبود آب و وضعیت توزیع آن اعلام کردند.

 به گزارش رکنا به نقل از اعتماد، امسال نه تنها کشاورزان گرمسار و آرادان که حتی مردم این دو شهر هم با مشکل کمبود آب مواجه هستند و نسبت به توزیع ناعادلانه آن اعتراض دارند.

آنها چند روز پیش برای اعلام دوباره و چندباره این اعتراض، تراکتورها را روشن کردند؛ به ابتدای جاده بنه‌کوه رفتند و برخی هم با ماشین‌های شخصی آنها را همراهی کردند.

اغلب گالن‌های آب و پلاکاردهایی در دست داشتند و روی پلاکاردهایشان نوشته شده‌ بود: «عدم اجرای قانون حبله‌رود را خشکاند» یا مثلا «درختان در گرمسار دیگر سایه ندارند» و « آب سالم حق مردم گرمسار».

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227365
  • فیلم خلاصه بازی نیوزیلند 1 - مصر 3

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.