سامان‌دهی اتباع بیگانه به کجا رسید؟

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:59
سخنگوی استانداری تهران گفت: طی ماه‌های اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و اقدامات قانونی برای برخورد با این موارد در حال انجام است.

علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، درباره وضعیت اتباع خارجی در استان گفت: رویکرد مدیریت استان، ساماندهی حضور اتباع بر اساس قوانین و مقررات موجود است. 

به گزارش ایسنا، او اعلام کرد: طی ماه‌های اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و اقدامات قانونی برای برخورد با این موارد در حال انجام است. 

رزازی افزود: افرادی که مدارک قانونی و اقامتی معتبر دارند می‌توانند مطابق دستورالعمل‌های اعلام‌شده از خدمات آموزشی و اداری بهره‌مند شوند. 

به گفته او، ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع نیز صرفاً برای دارندگان مدارک معتبر و از طریق سازوکارهای تعیین‌شده انجام خواهد شد.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.