دومین کشتی کانتینری یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:47
مقام مسئول سازمان بنادر گفت: دومین کشتی کانتینری پس از رفع محاصره یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود.

حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دومین کشتی کانتینری پس از جنگ و رفع محاصره دریایی، حدود یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود.

وی افزود: ظرفیت این کشتی کانتینری 2800TEU است که پس از پهلوگیری در حوضچه بندر شهید رجایی 1300 TEU کانتینر بار صادراتی را بارگیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: بارگیری این کشتی 3 روز طول می‌کشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان این‌که دیروز نیز نخستین کشتی پس از جنگ تحمیلی سوم و رفع محاصره دریایی وارد بندر شهید رجایی شد، گفت: ظرفیت این کشتی 6500TEU است که 2920 TEU کانتینر را تخلیه کرده و در حال بارگیری 3160 TEU کانتینر است.

به گفته عباس‌نژاد، بارگیری کشتی مذکور نیز دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.