حسین عباسنژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دومین کشتی کانتینری پس از جنگ و رفع محاصره دریایی، حدود یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی میشود.
وی افزود: ظرفیت این کشتی کانتینری 2800TEU است که پس از پهلوگیری در حوضچه بندر شهید رجایی 1300 TEU کانتینر بار صادراتی را بارگیری خواهد کرد.
وی یادآور شد: بارگیری این کشتی 3 روز طول میکشد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان اینکه دیروز نیز نخستین کشتی پس از جنگ تحمیلی سوم و رفع محاصره دریایی وارد بندر شهید رجایی شد، گفت: ظرفیت این کشتی 6500TEU است که 2920 TEU کانتینر را تخلیه کرده و در حال بارگیری 3160 TEU کانتینر است.
به گفته عباسنژاد، بارگیری کشتی مذکور نیز دو روز دیگر به پایان میرسد.
انتهای پیام/