بلومبرگ: سه نفتکش ایرانی در حال عبور از تنگه هرمز هستند

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:45
صادرات نفت ایران در حال افزایش است و سه نفتکش ایرانی در حال عبور از تنگه هرمز هستند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بلومبرگ؛ ایران به دنبال افزایش صادرات نفت خام خود به بالاترین میزان از زمان آغاز جنگ است. این امر در حالی رخ میدهد که فعالیت کشتیرانی در منطقه رو به افزایش است و تهران و واشنگتن در مسیر دستیابی به توافق صلح پایدار گام برمیدارند.


بر اساس داده‌های ردیابی کشتیها، حدود 6 میلیون بشکه نفت خام ایران بر روی سه ابرنفتکش تحت تحریم آمریکا به نامهای «الوا»، «ویرگو» و «ویگور» بارگیری شده است که بامداد روز دوشنبه وارد این آبراه راهبردی شدند. این کشتی‌ها همگی مقصد خود را آب‌های سنگاپور اعلام کردند؛ منطقه‌ای که مشخصاً نفت خام ایران در آنجا به کشتی‌های دیگری منتقل می‌شود تا محموله‌ها نهایتاً به پالایشگاه‌های چین تحویل داده شوند.

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.