پیش از شروع پخش «جام ۲۶» و نیز بعد از آغاز این برنامه، تیزرهایی روی آنتن شبکه سه رفت که بازیکنهای تیم ملی فوتبال ایران، نام این برنامه را به زبان میآوردند و همزمان دست را روی پرچم حکشده بر لباس خود میگذاشتند.
پیش از شروع پخش «جام ۲۶» و نیز بعد از آغاز این برنامه، تیزرهایی روی آنتن شبکه سه رفت که بازیکنهای تیم ملی فوتبال ایران، نام این برنامه را به زبان میآوردند و همزمان دست را روی پرچم حکشده بر لباس خود میگذاشتند. در واقع شبکه سه برای قدرتنمایی، فوتبالیستها را به خدمت تبلیغ ویژهبرنامه جام جهانی خود درآورد.
معنای روشن این حرکت نه قدرتنمایی بلکه سوءاستفاده شبکه سه از تیم ملی است. بهعبارتی «جام ۲۶» خود را بالاتر و مهمتر از تیم ملی میداند و بازیکنها را بهخدمت تبلیغ درآورده! مگر جز این است که همه باید خرج امر ملی شوند؟! ظاهرا جناب علی فروغی طوری دیگر میاندیشد.

منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.