ظاهرا ریاکاری و نفاق تا به امروز از ویژگیهای بارز فرهنگ سیاسی فرانسه باقی مانده است - همان رذیلتی که مولیر در نمایشنامه «تارتوف یا ریاکار» در سال ۱۶۶۴ بهدرستی دربارهاش گفت: «ریاکاری به مد روز تبدیل شده است.»
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره مردم ایران، اوج نفاق و ریاکاری است.
به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی، در پیامی در شبکه ایکس درباره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درباره مردم ایران نوشت:
آقای وزیر،
ظاهرا ریاکاری و نفاق تا به امروز از ویژگیهای بارز فرهنگ سیاسی فرانسه باقی مانده است - همان رذیلتی که مولیر در نمایشنامه «تارتوف یا ریاکار» در سال ۱۶۶۴ بهدرستی دربارهاش گفت: «ریاکاری به مد روز تبدیل شده است.»
شما در زمانی که شهرهای ایران با قساوت بمباران میشدند و ایرانیان بیگناه در میناب، تهران، لامرد، اصفهان و جاهای دیگر به طرز وحشیانهای قتل عام میشدند، سکوت کردید و در واقع با متجاوزان همدستی نمودید؛ و امروز در راستای مصالح سیاسی رژیمتان، به ناگاه وجدانتان بهصورت گزینشی بیدار شده و شما با وقاحت در مورد حقوق بشر ایرانیان موعظه میکنید!
عجب نفاق و ریاکاری!
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.