33 هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند

دنیای اقتصاد شنبه 30 خرداد 1405 - 00:03
تسنیم: معاون اداره کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت امور اقتصادی و دارایی از اجرای برنامه خروج خودروهای فرسوده دولتی خبر داد و اعلام کرد که از میان 104هزار خودروی فعال دستگاه‌های اجرایی، حدود 33هزار دستگاه مشمول سن فرسودگی هستند و فرآیند خروج آنها تا پایان تابستان امسال تکمیل خواهد شد. نرگس نیروبخش با اشاره به اقدامات دولت برای نوسازی ناوگان خودرویی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: مبنای قانونی خروج خودروهای فرسوده دولتی بر اساس ماده8 قانون هوای پاک مصوب سال1396 و همچنین آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی صنعت خودرو تدوین شده است. وی تاکید کرد: اقدامات اجرایی این طرح از 2سال گذشته آغاز شده و بخش عمده‌ای از خودروهای فرسوده از رده خارج شده‌اند.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.