رضایی: اوضاع نابسامان آمریکا مهم‌ترین عامل بن بست دشمن در جنگ بود

مشرق نیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 23:02
سردار رضایی گفت: اوضاع نابسامان آمریکا از مهم‌ترین عوامل به بن بست رسیدن دشمن آمریکایی - صهیونی در جنگ بود.

به گزارش مشرق، سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس 8 ساله اعلام کرد: « جبهه مقاومت از همه کشورهای منطقه دفاع می‌کند علی الخصوص کشورهای همسایه فلسطین و اگر جبهه مقاومت نبود این کشورها به اشغال رژیم صهیونی در می‌آمدند.

اوضاع نابسامان داخلی آمریکا، خستگی و نبود آمادگی در نظامیان آمریکایی، نداشتن راه حل نظامی برای تنگه هرمز، مانع تراشی کنگره، عدم همراهی متحدان آمریکا و فشارهای بین‌المللی کشورها از جمله اسپانیا از مهم‌ترین عوامل به بن بست رسیدن دشمن آمریکایی - صهیونی در جریان جنگ تحمیلی سوم بود.

دشمن آمریکایی - صهیونی از روز پانزدهم جنگ تحمیلی سوم متوجه شد کنترل اوضاع از دستش خارج شده است.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.