شمشیربازی قهرمانی آسیا| پایان کار سابریست‌ها در بخش انفرادی بدون مدال

خبرگزاری میزان جمعه 29 خرداد 1405 - 16:02
سابریست‌های کشورمان در بخش انفرادی رقابت‌های قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند.
خبرگزاری میزان -

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ این مسابقات از امروز جمعه به میزبانی دهلی هند آغار شد و تیم ایران در دو بخش مردان و زنان به مصاف حریفان رفت.

در بخش انفرادی سابر مردان، علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی و طا‌ها کارگرپور به مرحله حذفی راه یافتند.

فتوحی و زاهدی در بازی اول حذفی شکست خوردند.

طا‌ها کارگرپور یک پیروزی کسب کرد، اما در بازی دوم شکست خورد.

اما علی پداکدامن با یک استراحت و پیروزی مقابل سابریست هنگ کنگی به جمع ۱۶ نفر برتر رسید.

وی در این مرحله با هوانگ از کره جنوبی دیدار کرد و با قبول شکست ۱۵ بر ۱۳ از راهیابی به یک چهارم نهایی بازماند.

در فلوره بانوان نیز زهرا کارگر موفق نشد از مرحله مقدماتی صعود کند.

این رقابت‌ها چهار روز دیگر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.