باخ دوباره در نوفل لوشاتو می‌نوازد

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 10:01
«باخ» که از اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، به نوفل لوشاتو رفته بود با پایان دوره نخست اجرای خود، بار دیگر از ۲۴ تیر ماه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، نمایش «باخ» به کارگردانی بهزاد عبدی و تهیه‌کنندگی علی شاهانی از هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفت و با استقبال خوبی مواجه شد. این نمایش هم مانند دیگر نمایش‌ها به دلیل جنگ تحمیلی متوقف شد و بار دیگر کار خود را از اول اردیبهشت امسال از سر گرفت.

باخ، داستان تماشاخانه‌ای است که در آن فروغ و باخ یکدیگر را ملاقات می‌کنند و واقعیت و رویا به یکدیگر پیوند می‌خورند و در این میان رازهایی برملا می‌شود.

به گفته بهزاد عبدی، باخ این بار هم بدون هیچ گونه تغییری در ترکیب بازیگران از ۲۴ تیر به مدت ۳۰ شب در نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

در باخ و در کنار بهزاد عبدی، رضا ‌جهانی، علیرضا ‌داوری، بهزاد داوری، حسین ‌میرزاییان و بهناز ‌نادری ایفای نقش می‌کنند. باخ در دور نخست، بیش از یکصد اجرا داشت.

عبدی می‌گوید: در این نمایش از جنبه‌های مستند زندگی شخصیت باخ نیز بهره بردم ولی بیشتر در لایه‌های زیرین متن به آن‌ پرداخته‌ام. البته باخ فقط یک‌ شخص نیست بلکه یک مفهوم است. مفهومی که در تمامی اعصار و قرون وجود دارد و فقط باید درک شود.

به عقیده او، این شخصیت نه تنها یک کاراکتر بلکه مفهومی است که در تمامی اعصار وجود دارد.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.