اروگوئه علیه فیفا: مقصر مشکل‌مان شما هستید!

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 04:14
تیم ملی اروگوئه با اختلال جدی در سفر خود مواجه شده و فیفا را مقصر این وضعیت می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش رسانه‌های اروگوئه، تیم تحت هدایت مارسلو بیلسا، ۷۰ ساله، اجازه ورود به ایالات متحده با هواپیمایشان را پیدا نکرد، زیرا مشکلاتی در مدارک و مجوزهای پرواز وجود داشت.

در نتیجه، اعضای تیم ملی اروگوئه چندین ساعت در مکزیک گرفتار شدند و مجبور بودند تا زمان فراهم شدن یک پرواز جایگزین، در هتل محل اقامت خود باقی بمانند. آن‌ها قرار است روز دوشنبه در نخستین بازی خود در جام جهانی به مصاف عربستان سعودی بروند.

فدراسیون فوتبال اروگوئه روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد:«به دلیل مشکلاتی که خارج از کنترل فدراسیون فوتبال اروگوئه بوده است، خروج تیم از مکزیک با تأخیر مواجه شده است. بازیکنان و اعضای تیم در حال استراحت در هتل هستند. زمان جدید تعیین‌شده از سوی فیفا برای پرواز ساعت ۴:۱۵ بعدازظهر است.»

2481640

فدراسیون اروگوئه مقصر این وضعیت را فیفا دانست. هرچند فیفا تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر در این خصوص پاسخی نداده است. قرار بود مارسلو بیلسا به همراه خوزه ماریا خیمنز، مدافع میانی اروگوئه، ساعت ۶:۴۵ عصر به وقت محلی میامی در یک نشست خبری شرکت کنند. اما به دلیل تأخیرهای به وجود آمده، زمان این نشست به ساعت ۸ شب تغییر داده شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.