کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در نیشابور

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:54
مشهد- فرمانده انتظامی نیشابور از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر سوخت مظنون و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو موردنظر ۲۹ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ۲ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی ۲ متهم به مرذجع قضایی از شهروندان خواست؛ برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.