محکومیت نقدی عرضه‌کننده سیمان خارج از شبکه در خرم‌آباد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:45
خرم‌آباد - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از محکومیت عرضه‌کننده سیمان خارج از شبکه توزیع در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی در سخنانی، اظهار داشت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۴۰۰ هزار کیلوگرم سیمان به ارزش ۳۴ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز اما به علت نداشتن سابقه با استناد به تبصره ۴ ماده ۲۷ آیین‌نامه تعزیرات حکومتی متخلف را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: پلیس امنیت اقتصادی و اداره اماکن عمومی گزارش این تخلف را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.