با استعفای سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان مخالفت شد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 08:11
آبادان - ایرنا - مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی صنعت نفت آبادان از مخالفت با استعفای سرمربی این تیم خبر داد.

سید یوسف موسوی سندرونی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن عذرخواهی از هواداران آبادانی بابت نتایج ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و به کار خود به‌عنوان سرمربی ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما از هوادارانی که همواره حامی تیم صنعت نفت هستند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم و در برابر آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی ادامه داد: باشگاه امسال برای صعود تیم به لیگ برتر هدف‌گذاری کرده بود، اما متاسفانه برخی اتفاقات، به‌ویژه وقفه‌ای که به واسطه جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رخ داد، تیم را از هدفش دور کرد.

موسوی سندرونی بیان کرد: هم باشگاه و هم هواداران خواهان ادامه همکاری با پورموسوی هستند و تیم با این مربی مسیر صعود به لیگ برتر را دنبال خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ـ ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ما همه امکانات را برای تیم و بازیکنان فراهم کردیم، اما متاسفانه شرایط آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت.

سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر پارس جنوبی جم از سمت خود استعفا داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.