خبر مهم وزارت ارتباطات به دارندگان اینترنت پرو/ مبالغ باز می گردد؟

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 06:45
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی راهکارهای جبران هزینه کاربران اینترنت پرو خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ستار هاشمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه سفر خود به قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مأمور شده است، موضوع اینترنت پرو را با رویکرد حمایت از حقوق کاربران به صورت ویژه پیگیری و ارزیابی کند.

وی گفت: این سازمان ضمن بررسی ابعاد مختلف موضوع، راهکارهای لازم برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان را تدوین و برای اجرا ارائه خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یکی از محورهای در دست بررسی، پیش‌بینی سازوکارهای جبرانی برای کاربران است که می‌تواند در قالب جایگزینی ترافیک مصرفی یا سایر روش‌های حمایتی اجرایی شود.

هاشمی اظهار کرد: موضوع بازگشت مبالغ دریافت‌شده نیز در دستور کار قرار گرفته است و تصمیمات نهایی پس از تکمیل ارزیابی‌ها اتخاذ و جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید