قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) از حمله ارتش و سپاه به پایگاه های آمریکا خبر داد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 05:35
تهران - ایرنا - قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) از حمله ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های آمریکا در منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد، در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد خود، برخی از پایگاه های آمریکا در منطقه هدف هجوم قدرتمند ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد، ارتش جنایتکار آمریکا بداند در صورت تکرار تعرض به جمهوری اسلامی ایران، حملات سهمگین و گسترده تر علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.