وزارت ارتباطات نحوه بازگشت مبالغ کاربران اینترنت پرو را بررسی می‌کند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:47
قم- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی راهکارهای جبران هزینه کاربران اینترنت پرو خبر داد و گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این خصوص مأمور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار هاشمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه سفر خود به قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مأمور شده است، موضوع اینترنت پرو را با رویکرد حمایت از حقوق کاربران به صورت ویژه پیگیری و ارزیابی کند.

وی گفت: این سازمان ضمن بررسی ابعاد مختلف موضوع، راهکارهای لازم برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان را تدوین و برای اجرا ارائه خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یکی از محورهای در دست بررسی، پیش‌بینی سازوکارهای جبرانی برای کاربران است که می‌تواند در قالب جایگزینی ترافیک مصرفی یا سایر روش‌های حمایتی اجرایی شود.

هاشمی اظهار کرد: موضوع بازگشت مبالغ دریافت‌شده نیز در دستور کار قرار گرفته است و تصمیمات نهایی پس از تکمیل ارزیابی‌ها اتخاذ و جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.