چاه سوم شهر معمولان بزودی وارد مدار می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:12
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: چاه سوم شهر معمولان بزودی وارد مدار خواهد شد.

نورالدین نوریزدان درگفت‌وگو با ایسنا در خصوص چاه سوم آب شهر معمولان بیان کرد: تاکنون نزدیک به دو هزار متر لوله‌گذاری توسط پیمانکار انجام شده است.

وی با بیان اینکه لوله‌های جداره چاه به پیمانکار تحویل و طی دو روز آینده به محل چاه جدید منتقل می‌شود، افزود: با فروکش کردن سطح آب رودخانه و اتصال لوله‌های جدید به لوله‌ای که از بستر رودخانه عبور می‌کند، این چاه وارد مدار خواهد شد.

نوریزدان در ادامه در خصوص قطعی‌های آب شرب در معمولان اضافه کرد: قطعی آب شرب در این شهرستان جهت اصلاح شبکه توزیع و با اعلام قبلی در فضای مجازی بوده که در راستای اصلاح شبکه توزیع آب شرب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شدهد انتظار می‌رود شهروندان با مدیریت مصرف آب شرب ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند. این امور جهت تامین آب شرب سالم و پایدار، مدیریت مصرف و کنترل سطح آب مخازن طی شبانه روز انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.