ادعای ترامپ: نصف نفت‌ ایران را خواهیم گرفت

اقتصادنیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:00
اقتصادنیوز: ترامپ به سوالی درباره کمک در بازسازی ایران بعد از جنگ پاسخ عجیبی داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با ABC نیوز گفت: «اگر مردم ایران احمق باشند، در نهایت به جایی می‌رسیم که مجبوریم کل زیرساخت‌های یک کشور را نابود کنیم».

وقتی از ترامپ در مصاحبه با ABC پرسیده شد که آیا آمریکا در بازسازی ایران پس از جنگ کمک خواهد کرد، او گفت که کمک خواهد کرد اما افزود «ما نصف نفت‌شان را خواهیم گرفت.»

ترامپ گفت کسی باید تمام آن زیرساخت‌ها را بسازد، پل‌های جدید، این‌های جدید، آن‌های جدید، نیروگاه‌های جدید... آنها درباره یک تریلیون دلار صحبت می‌کنند، احتمالاً بیشتر... به همین دلیل است که احتمالاً ما در بازسازی دخالت خواهیم کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید