انهدام کنترل‌شده مهمات باقی‌مانده در بخش توکهور و هشتبندی میناب

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 22:11
بندرعباس - ایرنا - روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای از اجرای عملیات انهدام کنترل‌شده و خنثی‌سازی تعدادی از مهمات و بمب‌های عمل‌نکرده در محدوده بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، تیم‌های تخصصی چک و خنثی‌سازی این نهاد در راستای پاک‌سازی منطقه و تامین ایمنی پایدار، عملیات انهدام مهمات باقی‌مانده از حملات دشمن آمریکایی صهیونی در محدوده بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

براساس این گزارش، احتمال شنیده شدن صدای انفجارهای ناشی از خنثی‌سازی این مهمات در بازه زمانی ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر روز چهارشنبه بیستم خردادماه وجود دارد.

سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن دعوت از شهروندان برای حفظ آرامش، تاکید کرد: عملیات یادشده با رعایت کامل اصول ایمنی و توسط تیم‌های متخصص انجام می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی برای اهالی منطقه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر چند مرحله عملیات مشابه در نقاط مختلف استان هرمزگان انجام شده است.

این اقدامات در چارچوب برنامه‌های دوره‌ای پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق نظامی و پیرامونی انجام می‌گیرد تا از هرگونه خطر احتمالی برای ساکنان جلوگیری شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.