آمریکا: تنگه هرمز تا قبل از اوایل 2027 به وضعیت قبل از جنگ بازمی‌گردد

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:53
اداره انرژی اطلاعات آمریکا اعلام کرد: ما انتظار داریم که برخی از تولید نفت خاورمیانه تا پایان سال 2027 مختل باقی بماند.

فرارو-  اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: «ما انتظار داریم حمل و نقل نفت از طریق تنگه هرمز در سه ماهه سوم سال 2026 از سر گرفته شود.»

به گزارش فرارو به نقل از رویترز، این اداره در ادامه ادعا کرده است: «ما انتظار نداریم که ترافیک از طریق تنگه هرمز قبل از اوایل سال 2027 به سطح قبل از جنگ بازگردد. ما انتظار داریم که برخی از تولید نفت خاورمیانه تا پایان سال 2027 مختل باقی بماند. اختلالات در تنگه هرمز منجر به کاهش تولید بیش از 11 میلیون بشکه در روز در ماه مه شد.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.