نخستین حجاج گلستان وارد شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 20:01
گرگان-مدیرحج و زیارت گلستان از ورود نخستین گروه حجاج بیت‌الله الحرام به استان خبر داد و گفت: ۲۲۸ نفر از زائران گلستانی با نخستین پرواز بازگشت، وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شدند.

سیدرضا میرقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین گروه از حجاج گلستانی پس از انجام مناسک حج تمتع و زیارت اماکن مقدس، عصر دوشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد استان شدند.

وی افزود: در این پرواز ۲۲۸ نفر از زائران کاروان‌های شهرستان‌های گنبدکاووس و کلاله حضور داشتند که پس از استقبال خانواده‌ها و مسئولان، راهی شهرهای محل سکونت خود شدند.

مدیر حج و زیارت گلستان با اشاره به آغاز عملیات بازگشت حجاج استان گفت: روند بازگشت زائران گلستانی از امروز آغاز شده و تا ۲۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

میرقاسم‌پور ادامه داد: امسال دو هزار و ۲۵۵ زائر گلستانی در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند که از این تعداد، هزار و ۸۷۱ نفر از طریق فرودگاه گرگان و سایر زائران از طریق ایستگاه پروازی تهران به کشور بازخواهند گشت.

وی با بیان اینکه برای انتقال زائران از فرودگاه گرگان ۱۲ پرواز برنامه‌ریزی شده است، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای استقبال، جابه‌جایی و بازگشت ایمن حجاج به شهرهای مختلف استان فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت گلستان از خانواده‌های حجاج نیز قدردانی کرد و گفت: همکاری خانواده‌ها در رعایت ضوابط فرودگاهی و مدیریت مراسم استقبال، نقش مهمی در تسهیل روند بازگشت زائران داشته است.

میرقاسم‌پور اظهار کرد: تلاش داریم تمامی حجاج گلستانی در سلامت کامل و با خاطراتی معنوی از سفر حج، به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.