تاکید وزیر خارجه قطر بر راهکار مسالمت آمیز و گفتگو

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 16:40
وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با تلاش‌های کنونی برای میانجیگری با هدف حل ریشه‌های بحران از طریق روش‌های مسالمت آمیز و گفتگو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر امروز دوشنبه تماسی تلفنی از سوی ایگناسیو کاسیس وزیر خارجه سوئیس دریافت کرد.

دو طرف درباره همکاری دوجانبه و راه‌های حمایت و تقویت آن و میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران رایزنی کردند.

طرفین به بررسی تلاش‌ها برای حمایت از میانجیگری کنونی با هدف کاهش تنش در راستای کمک به تقویت امنیت و ثبات در منطقه پرداختند.

وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با تلاش‌های کنونی برای میانجیگری با هدف حل ریشه‌های بحران از طریق روش‌های مسالمت آمیز و گفتگو و دستیابی به توافق پایدار برای جلوگیری از تشدید تنش مجدد تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.