واگذاری تدوین و تجدید نظر ۱۱ استاندارد ملی کود و سموم به خوزستان

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:51
اهواز- ایرنا- مدیرکل استاندارد خوزستان از واگذاری تدوین و تجدیدنظر ۱۱ استاندارد ملی کودها و سموم به اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد.

رضا قیصی‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کمیته برنامه‌ریزی کودها و سموم، ۱۷ عنوان پیشنهاد استاندارد از سراسر کشور را مورد بررسی قرار داد که در نتیجه، تدوین و تجدیدنظر ۱۱ استاندارد مرتبط با سموم و آفات کشاورزی به خوزستان واگذار شد.

وی گفت: در راستای اولویت‌های سازمان ملی استاندارد ایران و با توجه به اهمیت ایمنی مواد غذایی و استانداردسازی محصولات کشاورزی، این مهم به استان خوزستان واگذار شده است.

قیصی‌پور ادامه داد: با توجه به رویکرد سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه استانداردسازی محصولات و جلب مشارکت صاحب‌نظران و متخصصان در تدوین استانداردهای کاربردی و مورد نیاز جامعه، همه ذی‌نفعان و کارشناسان مرتبط می‌توانند در صورت تمایل، آمادگی خود را برای مشارکت در این فعالیت ملی به کارشناسان مربوطه در اداره‌کل استاندارد خوزستان اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از اداره کل استاندارد خوزستان، بر اهمیت حیاتی نقش نظارت و تایید صلاحیت در تضمین کیفیت کالاها و خدمات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.