آغاز صید هامور ماهیان و حلوا سفید از آب‌های هرمزگان

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:10
بندرعباس- مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: صید هامور ماهیان و حلوا سفید در صیدگاه‌های هرمزگان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعودبارانی اظهار کرد: صید هامور ماهیان و حلوا سفید در صیدگاه‌های هرمزگان آغاز شده است و پایان خرداد ماه نیز صید حلوا سیاه و شوریده در صیدگاه‌های استان آغاز می‌شود.

وی افزود: ممنوعیت صید میش ماهیان از ۱۵ مرداد تا پایان شهریورماه اعمال خواهد شد.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: صید میگو هم در استان در تمام طول سال به جز فصل صید (اوایل مهرماه به مدت ۴۵ روز) ممنوع است.

بارانی خاطرنشان کرد: هرگونه صید، خرید و فروش، حمل و نگهداری این آبزیان در زمان ممنوعیت صید جرم است و از سوی مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.