اجرای انفجارهای کنترل‌ شده در جهرم

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:58
سپاه فجر فارس از وقوع انفجار کنترل‌شده از ساعت 10 صبح امروز در حوالی پتروشیمی شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سپاه فجر استان فارس در اطلاعیه از وقوع انفجار کنترل شده در جهرم خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان محترم شهرستان جهرم می‌رسد، تعدادی بمب عمل‌نکرده، صبح دوشنبه 11 خردادماه با حضور تیم‌های تخصصی چک و خنثی، به‌صورت کنترل‌شده در حوالی پتروشیمی جهرم منهدم خواهد شد.

این عملیات با هدف تأمین ایمنی منطقه و پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی، از ساعت 10 صبح تا 14 انجام می‌شود.

از شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت شنیدن صدای انفجار در این محدوده، آرامش خود را حفظ کرده و از نزدیک شدن به محل عملیات جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/424

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.